فروشگاه آرکا

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

فروشگاه آرکا

فروش انواع ساعت، فروش انواع عینک آفتابی, لوازم جانبی موبایل و ...

  • ۰
  • ۰


خرید پستی جاروی گردشی کموود

جاروی گردشی کموود kemwood

خرید پستی جاروی گردشی کموود,جاروی گردشی کموود kemwood,خرید جارو گردشی,خرید اینترنتی جارو  kemwood,خرید پستی جاروی گردشی کموود,فروش اینترنتی جارو دستی خانگی

جاروی گردشی کموود

می خواهیم در این نوشته به معرفی جاروی کموود بپردازیم ، وسیله ای کاربردی برای تمامی منازل. اگر دوست دارید که همیشه منزلی تمیز و مرتب داشته باشید و فضای منزل شما کوچک می باشد می توانید از این جارو استفاده کنید ، چرا که این جارو حجم کمی را در منزل شما اشغال می کند ، شما عزیزان همیشه همراه سایت آرکا شاپ می توانید تمامی ویژگی های این محصول را در ادامه مشاهده کنید و همچنین تصاویر آن درج شده است. محصولات با بهترین کیفیت ارسال می شود.

لوازم خانگی

بهترین و راحت ترین راه حل برای این که همیشه خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید این جارو ها کمترین فضا را در منزل اشغال می کند و نیازی نیست برای جمع کردن زباله از روی زمین هر بار از جاروی برقی استفاده کنید.جاروی کموود بدون استفاده از باتری و شارژ می تواند همه زباله ها حتی اجسام سنگین مثل فندک را از زمین جمع کند.

  جاروی گردشی کموود 3

جارو های کموود دارای یک مخزن بزرگ است که براحتی تخلیه می شود و میله کشویی استیل برای تنظیم ارتفاع جارو برای اینکه آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشده و تمام افراد خانواده به راحتی از آن استفاده کنند.

جاروی گردشی کموود 4

جاروی گردشی کموود 5

همچنین دو عدد فرچه زیر جارو طراحی شده که به صورت دورانی حرکت می کنند و قابل تعویض و شستشو هستند و حتی گرد و غبار را هم از سطح زمین جمع می کنند. سرامیک ،پارکت،یا هر کف پوش دیگه ای هیچ فرقی ندارد. کموود با گردش ۳۶۰ درجه زیر مبل و تمام لوازم منزل رو تمیز می کند.

محصول مرتبط : خرید اینترنتی جارو برقی و پمپ باد ماشین

با آرکاشاپ همیشه بهترین ها را با قیمت مناسب بخواهید

قیمت: ۵۵۰۰۰ تومان

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • هادی س.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی